Onze dienstverlening

In ons Dienstverleningsdocument is kort en bondig beschreven:

  • Onze algemene gegevens, openingstijden en bereikbaarheid
  • Onze dienstverlening (wat wij voor u kunnen betekenen)
  • Onze werkwijze (hoe wij tot een advies komen)
  • Onze relatie met onze aanbieders
  • De kosten en de wijze waarop kosten in rekening worden gebracht
  • Wat wij van u verwachten
  • Onze klachtenregeling

Huidige Dienstverleningsdocument

Oudere versies DFD Dienstverleningsdocument
Versie februari 2015
Versie februari 2014

Versie januari 2013
Versie juni 2012
Versie juli 2011
Versie oktober 2010

Tijdens het adviesgesprek wordt het Dienstverleningsdocument ook aan u uitgereikt en met u doorgenomen.

Dienstverleningsdocumenten Specifiek Advies
Hypotheekvraag
Risico's afdekken
Vermogen opbouwen

Overeenkomsten
Klik hier voor een voorbeeld overeenkomst DFD-abonnement
Klik hier voor een voorbeeld overeenkomst van opdracht Hypotheken
Klik hier voor een voorbeeld overeenkomst van Specifiek Advies (uren)

Intern beloningsbeleid
De beloning van onze medewerkers bestaat voor het grootste gedeelte uit een vast salaris. De vaste salarissen zijn bij ons bedrijf marktconform. Afhankelijk van de functie en beoordeling kunnen medewerkers een variabele beloning ontvangen die maximaal 25% van hun totale inkomen uitmaakt.

Wij beoordelen en sturen onze medewerkers regelmatig aan op integer, solide en klantgericht handelen. Deze beoordeling bepaalt de hoogte van het vaste salaris en de hoogte van de variabele beloning.

Klik hier voor ons beloningsbeleid

Algemene voorwaarden
Onze algemene voorwaarden kunt u eenvoudig inzien en downloaden. Tijdens het adviesgesprek worden de algemene voorwaarden ook aan u uitgereikt en met u doorgenomen.

Direct contact opnemen
Verplicht in te vullen velden
Bel me terug